Geoblog.pl    Eris    Podróże    Schladming latem    Planai

Planai

Austria
Austria, Schladming

Korzystając z letniej karty SCHLADMING-DACHSTEIN sommercard wjeżdzamy za darmo wyciągiem na szczyt Planai.

Na szczycie roztacza się piękny widok w najbliższe góry ale także na masyw Dachstein.

Ale największa atrakcja dla rodzin z dziećmi to: HOPSILAND PLANAI https://www.planai.at/de/sommer/hopsi-land
Bardzo pomysłowe place zabaw rozłożone wzdłuż około 1.5 kilometrowej trasy. Dla nas największym przebojem były tory przeszkód dla drewnianych kulek. W kulkę za 2 euro można zaopatrzyć się w automacie na początku trasy albo w centrum turystycznym.
Dwa tory przeszkód mają po około 200metrów i nasze dzieci kilka razy biegały w górę i dół za kulkami. A i dorosłym sprawiało to wielką frajdę. Jest też duża drewniana wieża obok restauracji z kilkoma trasami dla kulek. Ale tam trzeba mieć kulkę podpisaną bo łatwo ją zgubić co wprawia dziecko w rozpacz. W restauracji mamy kolejny plac zabaw-domek i kolejny oszałamiający widok.
Korzystanie z wszystkich atrakcji Hopsilandu jest darmowe.